Grau de Matemàtiques en la Universitat d'Alacant

2. Programa SOCRATES / ERASMUS
  3. Crònica Social de la Llicenciatura
  4. Miscel·lània

Math Matters, Apply It!  és una iniciativa de SIAM per a la divulgació de les aplicacions de les matemàtiques. Es materialitza en pòsters sobre temes diversos (matemàtiques en la generació d'energia eòlica, en la predicció de sismes, en l'estudi del ADN, etc.). Alguns d'aquests pòsters tenen versió en espanyol.

Una tertúlia sobre les matemàtiques amb Jonathan Borwein (https://en.wikipedia.org/wiki/jonathan_borwein), Keith Devlin (El llenguatge de les matemàtiques), Marcus du Sautoy (La música dels nombres primers, Simetria: Un viatge pels patrons de la naturalesa, ) i Simon Singh (L'Enigma de Fermat).

Departament de Matemàtiques

Alacant (Spain)